Livrarea comenzilor
Livrarea
comenzilor
Prin
finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale
si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (comanda
intarziata, transmisa gresit etc).
www.solidstore.ro
nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot
decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport
efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Prin
finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant
www.solidstore.ro sa il contacteze prin
orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru
confirmarea personala a Comenzii.
Pentru
comenzile ce contin produse cu livrare din stocul furnizorilor, ne/confirmarea
comenzii se va realiza in termen de maxim 5 zile de la plasarea acesteia pe
site.
www.solidstore.ro
poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului,
fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune,
pentru urmatoarele situatii:
- esuarea
/ invalidarea tranzactiei online;
- neacceptarea
de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
- date
incomplete sau incorecte ale Clientului;
- activitatea
Clientului poate produce daune site-ului www.solidstore.ro /partenerilor;
- livrari
consecutiv esuate;
Alte
motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata
este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista
suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar
daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie
exacta si corecta, www.solidstore.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati
care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru
finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea
exactitatii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor
disponibile pe acest site.
Contractul
se considera incheiat intre Client si www.solidstore.ro in momentul primirii de
catre Client, de la www.solidstore.ro, prin intermediul postei electronice
si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
In
cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi
livrat de catre www.solidstore.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra
acestui fapt si sa returnam in contul Clientului, contravaloarea Bunului si/sau
Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care www.solidstore.ro a
luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in
mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Pretul,
modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda.
Vanzatorul va emite catre Client o factura electronica pentru Produsele si
Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile
necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata
se poate face Online (card bancar) sau Ramburs.
Livrarea
Data
estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina
produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul sau telefonul de
confirmare a Comenzii.
Pentru
toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de pana la 60 de
zile de la data confirmarii Comenzii, daca produsul nu se afla in stocul
nostrum fizic.
Pentru
produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin
Curier sau ridicare personala (optiuni disponibile in pagina de finalizare a
comenzii). Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier
exista un interval de 3-4 zile lucratoare. Orice intarziere suplimentara va fi
comunicata Clientului de catre curier si se va agrea cu acesta un nou termen de
livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.
Pentru
produsele de tip piese de schimb, piese de rezerva, timpul livrarii este intre
3-4 zile lucratoare, daca piesele sunt disponibile in stocul firmei, la fel ca
in cazul produselor intregi.
In
cazul in care piesele de rezerva si/sau de schimb nu sunt disponibile in stocul
firmei, livrarea pieselor variaza intre 8-10 saptamani.
In
cazul in care un produs este deteriorat si se poate schimba piesa vatamata, ne
rezervam dreptul de a inlocui piesa respectiva si nu intreg produsul.
In
cazul daunelor majore, in care produsul este vatamat aproape in intregime si nu
se poate schimba o piesa/piesele, produsul se va inlocui in intregime
Atentie! Din cauza timpului foarte scurt
de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra
Comenzilor deja plasate.
Daca
Clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen
de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor
sunt in sarcina Clientului.
In cazul in care Clientul plaseaza o Comanda
care contine produse de la furnizori diferiti din punctul de vedere al
livrarii, acestea vor fi considerate colete diferite si vor fi evidentiate ca
atare pe site in pagina de Comanda. Acestea au termene diferite de livrare.
Taxa de transport se aplica pentru fiecare colet in parte.
3.1 Conditii de livrare
Produsele vor fi livrate
la adresa menţionată de dumneavoastră şi costul de livrare este cel menţionat
înainte de finalizarea comenzii.
În cazul deteriorării
vizibile a coletului sau a ambalajului, vă rugăm să verificaţi integritatea
conţinutului împreună cu delegatul companiei prestatoare de servicii de
curierat, urmând ca rezultatul să fie notat într-un proces verbal încheiat de
către acesta.
Transportul va fi
asigurat pe străzi pe care este posibil accesul şi
întoarcerea autoturismelor/autocamioanelor şi acolo unde acestea pot parca
în condiţii de siguranţă, fără a bloca sau a îngreuna traficul. Transportul nu
este asigurat în zone în care accesul este restricţionat sau în zone în care
există taxe de acces.
Atentie! Pentru
produsele agabaritice, vă recomandăm să aveţi personal care să vă
ajute la descarcarea, manipularea
si transportul acestora la locul
montajului/depozitării. Solid Store asigura transportul dar nu si descarcarea
produselor. Transportul in interior va fi asigurat de catre client.
La
solicitarea www.solidstore.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada
identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de
autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre
Vanzator.
In
cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod
personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta
mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului
Comenzii.
Nicio
cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu
indeplineste conditiile de mai sus.
In
cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate
avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate
receptiona aceasta Comanda.
Clientul
va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine
confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii
Comenzii pe site.
Clientul
se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar
selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei
posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior
selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea
se considera a fi indeplinita de catre www.solidstore.ro, la momentul predarii
produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul
plasarii Comenzii.
3.2
Receptia produselor
Clientul
se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la
livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine
toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret).
De asemenea, Clientul va verifica daca ambalajele produselor sunt deteriorate
sau daca exista lipsuri cantitative, iar eventualele probleme vor fi mentionate
in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin
semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in
totalitate a produselor Comandate.