Retur si anularea comenzilor
Retur si anularea
comenzilor
1. Politica
de retur. Dreptul de retragere
1.1 Conditii
generale
a.Returnarea
contravalorii produsului:
- daca toate criteriile de retur sunt indeplinite, va vom returna
contravaloarea in contul dvs. bancar
b. Returnarea
contravalorii serviciilor prestate:
- Valoarea serviciilor deja prestate, nu se returneaza.
1.2. La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii
se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in
scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost
returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator.
Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil
in sectiunea de "Retururi/Garantii" din contul utilizat la cumpararea
produsului.
1.3.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul
produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport. In cazul
ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute
in acesta, clientul trebuie:
- sa incheie proces verbal cu agentul curier
- sa contacteze departamentul de garantii pe adresa de mail: office [@]
solidstore.ro, numarul de telefon: 0799 52 52 52
In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in
acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferi garantie
produselor.
2.
Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se
obliga sa notifice www.solidstore.ro intentia sa de a returna produsele
achizitionate, prin e-mail la office [@] solidstore.ro sau sa efectueze returul
prin facilitatea de retururi on-line ce se poate gasi in contul de utilizator,
in termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz
contrar, www.solidstore.ro poate refuza coletul.
Informatiile
necesare care trebuie furnizate www.solidstore.ro pentru trimiterea curierului
sunt urmatoarele:
· - data
expedierii coletului;
· - numarul
Comenzii;
· - suma
de returnat;
· - adresa
de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;
· - modalitatea
de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent
cu suma produselor returnate).
La primirea
informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, www.solidstore.ro
efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in
comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de
transport ale coletului/elor returnate intra in responsabilitatea clientului,
acestea urmand a plati curierul.
3. Conditii
de returnare a produselor
In orice
situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in
care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte
si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de
garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la
primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja
semnalate de Client in corespondenta cu www.solidstore.ro).
In cazul in
care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral,
clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala,
nedeteriorata si nedesigilata. Conditiile campaniilor promotionale se pot citi
la punctul 12. Campaniile Promotionale si mai specific punctul 12.4 Campanii cu
produs cadou.
3.1. Retur
DOA (Dead on arrival)
In
eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta
vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional intreg, doar
in cazul in care nu se poate schimba doar piesa/piesele vatamate, cu conditia
notificarii in scris in termen de 24 de ore de la primirea produsului.
3.2 Dreptul de retragere
In
conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile
consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si
pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele
drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la
distanta:
Clientul are
dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se
retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si
fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14
din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in
posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de
Client.
Clientul se
obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au
fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte
si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele
care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de
folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
www.solidstore.ro
va rambursa Clientului contravaloarea produsului, intr-un cont bancar
specificat de Client, in maxim 14 zile de la data informarii facute de catre
Client catre www.solidstore.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din
contract.
www.solidstore.ro
va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului
vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Conform
legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
- contractele
de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea
a inceput cu acordul prealabil expres al Clientului si dupa ce acesta a
confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca si va pierde dreptul la retragere
dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
- furnizarea
de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata
financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe
parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea
de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau
personalizate in mod clar;
- furnizarea
de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil
amestecate cu alte elemente;
- contractele
in cazul carora Clientul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se
deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau
de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza
alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau
furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea
lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica
respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare; Aceste limitari se aplica
conform OUG 34/2014 art. 16.
3.3
Exercitarea dreptului de retragere
In cazul in
care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de
retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata,
www.solidstore.ro se obliga sa returneze suma in maxim 14 zile de la data
informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din
Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru
Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a
fost efectuata plata;
- pentru
Comenzile achitate cu Ramburs -> prin virament bancar;
- Clientul
va informa www.solidstore.ro in ceea ce priveste intentia sa de retragere din
contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de
client.
4. Anularea
comenzii
In cazul in
care Clientul doreste sa anuleze comanda care nu a fost deja expediata, comanda
nu va mai fi trimisa catre client si in cazul in care a fost achitata prin card
bancar, suma ii va fi restituita integral clientului in termen de 3 zile
lucratoare.
Daca metoda
de plata aleasa este Ramburs, in cazul anularii comenzii clientului nu i se va
imputa nicio plata si solidstore.ro nu datoreaza vreo restituire in bani catre
Client.
In cazul in care comanda a a fost preluata de catre
curier din depozitul SOLID STORE, comanda nu mai poate fi anulata si dreptul de
retragere al clientului se va exercita sub forma de Retur. Acesta platind
integral costul transportului si avand obligatia sa returneze produsele in aceeasi
stare in care le-a primit.